Пітер Купер

Пітер Купер


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Пітер Купер, син виробника капелюхів, народився 12 лютого 1791 р. У Нью-Йорку. Він отримав невелику освіту, а в дитинстві працював з батьком, перш ніж у 1808 році навчався на посаді тренера-будівельника.

Купер переїхав на Лонг -Айленд у 1812 році, а через три роки він заснував бізнес з виробництва машин для стрижки тканини. Згодом він почав виготовляти меблі.

У 1828 році Купер побудував Кантонський залізобудівний завод у Балтиморі. Незабаром після цього він розпочав роботу над першим паровозом, побудованим в Америці. Отримавши ім'я Том Тумб, воно було завершено в 1830 році. Його бізнес процвітав і під впливом ідей Генрі Бессемера побудував найбільшу доменну піч в Америці у Філіпсбурзі, штат Нью -Джерсі. Він також заснував успішні ливарні підприємства в Рінгвуді та Даремі.

Купер взяв участь у прокладанні першого атлантичного кабелю та був президентом Нью -Йоркської, Ньюфаундлендської та Лондонської телеграфної компанії та Північноамериканської телеграфної компанії.

Прихильник Авраама Лінкольна і противник рабства, Купер був рішучим прихильником залучення чорношкірих солдатів до армії Союзу під час Громадянської війни в США.

У 1875 році Купер заснував Партію зелених. Його основну підтримку отримали фермери, які страждали від зниження цін на ферми, високих ставок залізниць та політики уряду щодо дефляційної валюти. Купер був кандидатом у президенти від партії у 1876 р., Але він набрав лише 81 737 голосів і був легко обіграний Резерфордом Хейсом (4 036 298) та Семюелем Тільденом (4 300 590). Однак партія таки направила на Конгрес 15 представників.

У 1878 році члени Партії Грінбек об'єдналися з міськими профспілковими групами для створення партії Грінбек-Лейборист. Джеймс Вівер став лідером партії і був її кандидатом у президенти в 1880 р. Під час кампанії Уівер стверджував, що дві основні політичні партії втратили з виду свої первісні демократичні ідеали рівних можливостей. Він також стверджував, що збереження золотого стандарту приносить користь банківським інтересам, але витісняє фермерів з бізнесу. Уівер закликав проводити політику, в якій усі класи могли б брати участь у економічному багатстві Америки.

Пітер Купер, який отримав золоту медаль Бессемера від Інституту заліза та сталі Великобританії в 1879 році, помер у Нью -Йорку 4 квітня 1883 року.


Пітер Купер - Історія

У дитинстві на початку 1800 -х років Пітера Купера найняли збирати хутро зі шкіри кроликів. Це звучить як цікава робота? Його батьки були майстрами капелюхів. У сімнадцятирічному віці він навчався майстром тренерів і врешті -решт опинився у Балтиморі, штат Меріленд. У Балтиморі він заснував Кантонський металургійний завод з метою постачання нової залізниці Балтимор та Огайо сталлю для будівництва локомотивів та залізничних ліній. У 1830 році він винайшов "Том Палець", крихітний локомотив, який міг би рухати сорок людей по тринадцятимільному маршруту зі швидкістю десять миль на годину.

Купер став досить багатим для людини з невеликою освітою. Він заснував у Нью -Йорку все ще відому Союз Купера прогресу науки та мистецтва. Він також підтримав прокладку телеграфного кабелю Атлантичного океану, винайшов пральну машину і став президентом Північноамериканської телеграфної компанії.

Напередодні свого часу Купер був далекоглядним мислителем і винахідником. Він навіть балотувався на пост президента США, коли йому було вісімдесят чотири роки! Він помер у 1883 р. Одне з найвідоміших його висловів: «Я намагався пам’ятати, що мета життя - творити добро».


Пітер Купер - Історія

ПОЛОЖЕННЯ ОКЕАНСЬКОГО КАБЕЛЮ

Дуже цікавим епізодом із життя містера Купера та rsquos був його інтерес та особисті зусилля, які він доклав для того найважливішого та найскладнішого сучасного підприємства - прокладання океанського кабелю.

Не варто занадто багато говорити, що завзятістю, енергією та незламною вірою пана Купера та двох -трьох інших, про яких він згадує, ми зобов’язані цим великим даром сучасному прогресу та цивілізації.

Я часто чув оповідь з його вуст і дуже багато розповідав його власними словами:

& ldquoТепер минуло двадцять років, як я став президентом Північноамериканської телеграфної компанії, коли вона контролювала більше половини всіх ліній, тоді в країні також була президентом Нью -Йорка, Ньюфаундленду та Лондонської телеграфної компанії.

& ldquo Була зроблена спроба поставити телеграфну лінію по всьому Ньюфаундленду, над якою була проведена деяка робота. Сайрус У. Філд, Мойсей Тейлор, маршал О. Робертс, Вілсон Г. Хант та я завершили цю роботу по всьому острову Ньюфаундленд, а потім проклали кабель через затоку Святого Лаврентія, маючи на увазі це як початок рядка з Європи в Америку за допомогою телеграфного зв'язку. Після подолання однієї форми труднощів за іншою ми виявили, що минуло більше десяти років, перш ніж ми отримали цент взамін, і ми весь час витрачали гроші. Ми втратили перший кабель, який коштував близько трьох -чотирьохсот тисяч доларів, у затоці Святого Лаврентія, до втрати якого призвела, здавалося б, рішучість капітана судна, що буксирувало наше судно через Перську затоку, мати своє До речі, всупереч вказівкам пана Бьюкенена, який наказав йому тримати певний прапор у полі зору, наскільки він міг його бачити, у зв'язку з певним знаком на вершині гори, який був видно майже на півдорозі затоки.

& ldquoМи найняли судно за сімсот п’ятдесят доларів на день, і ми направили пароплав “Адгер” їхати до мису Рей і буксирувати судно через Перську затоку, щоб прокласти кабель. Ми поїхали в Порт -Баск і виявили, що судно не прибуло. Відповідно, ми стояли на якорі в Порт -Баску, поки вона не прибула, що було через два дні. Після її прибуття капітану було наказано взяти наше судно на буксир і відвезти до Кейп -Рей, де ми вже підготували телеграфний будинок, з якого можна розпочати прокладку кабелю. На цьому телеграфному будинку ми розмістили флагштейн, який повинен був триматися в черзі біля пароплава, коли вона перепливала затоку, з певним дуже чудовим орієнтиром на вершині гори, яка знаходиться на відстані трьох, чотирьох або п’яти миль - орієнтир які, здавалося, зроблені спеціально для нашого використання.

& ldquoУ нас сталася аварія на старті. Ми з'єднали кінці кабелю і ввели один кінець у телеграфний будинок і приготували все, щоб взяти судно на буксир. Потім капітану було наказано привести його пароплав у чергу, взяти судно на буксир і перевезти її через Перську затоку. Роблячи це, він запустив свій пароплав у судно, забрав її кожухи та чверть рейки, і майже ледь не зруйнував наше підприємство, перетягнувши кабель через корму судна з такою силою, що перервав зв’язок, і ми були зобов’язані щоб перерізати кабель і знову його з’єднати. Капітан пароплава повністю не впорався з спробою заволодіти судном, і після того, як ми поправили трос і підготували все для другої спроби, йому знову наказали взяти судно на буксир. Ми забезпечили себе двома великими тросами, довжиною двісті футів і діаметром чотири дюйми, як буксирні лінії, щоб бути впевненими в достатній міцності для буксирування судна в будь -яку погоду, але капітан пароплава так вирішував питання, у своїй другій спробі взяти судно на буксир, щоб заплутати цей трос у колесі пароплава та rsquos, і він поклонився капітану судна, щоб він пропустив його трос, щоб розплутати це. При цьому капітан судна відпустив кабель і втратив якір і один з наших великих кабелів, бо нам довелося його відрізати, щоб від'єднати від колеса. Після того, як це розв'язалося, з'явилося судно без якоря, і вона стрімко спускалася вниз по рифу скель, з сильним вітром проти неї. Лише з найбільшими труднощами ми змогли змусити капітана Адгера піти на її допомогу і врятувати її від того, щоб її не кинули на скелі, а на борту - її сорок людей. Нам довелося експозиції з капітаном пароплава, поки судно не опинилося на відстані двох -трьохсот футів від скель, перш ніж він погодиться спробувати її врятувати і, на щастя, ми витягли їй мотузку і врятували її від йдучи по скелях, коли вона була настільки близько до берега, що ми могли б майже кинути там лінію.

& ldquo Капітан пароплава, однак, нарешті заволодів судном і повернув її на місце в гавані, де нам довелося відновити з'єднання нашого кабелю і знову підготуватися до початку роботи.

& ldquo Третя спроба захопити судно виявилася успішною, і прекрасного ранку ми почали прокладати кабель через Затоку.

& ldquoВже зовсім скоро я виявив, що ми виходимо за межі позначок, якими керував капітан. Як президент лінії, я звернув увагу на це до капітана. Я отримав відповідь: & lsquoЯ знаю, як керувати своїм кораблем, я керую за допомогою компаса. & Rsquo Це тривало ще деякий час, і, виявивши, що він все ще йде далі від лінії, я знову звернув його увагу на цей факт, тощо Тоді я сказав йому: & lsquoКапітан, ми повинні будемо нести відповідальність за втрату цього кабелю! кабелю, оскільки він не виконав підказок пана Бьюкенена, як було домовлено. Після того, як ми вручили йому цей папір, він повернув курс свого корабля і пішов так само далеко від лінії в іншому напрямку. Він також погодився не пускати своє судно більше, ніж на півтори години, оскільки за цих обставин неможливо було виплатити кабель швидше, ніж на півтори години. Було виявлено, однак, що він керував своїм судном все швидше і швидше, а містер Бьюкенен висловлювався, & lsquoПовільніше! повільніше! & rsquo, поки, нарешті, капітан не переломив кабель і був змушений зупинитися. Це траплялося кілька разів.

& ldquo Сталася така велика затримка, що коли було пізно вдень, ми не проклали більше сорока миль кабелю з тих вісімдесяти миль, які нам довелося пройти, перетинаючи Затоку. Тоді піднявся дуже сильний шторм і лютував таким насильством, що пароплав «Вікторія», який був маленьким, наблизився до того, щоб бути затопленим, і, щоб врятувати це судно і сорок чоловіків на його борту, ми були змушені скоротити кабель.

& ldquo Згодом ми надіслали судно, щоб забрати цю частину кабелю, і тоді виявилося, що ми виплатили двадцять чотири милі кабелю і відійшли всього за дев’ять миль від берега! Ми витратили стільки грошей і втратили стільки часу, що нам було дуже неприємно перемогти наше підприємство таким, яким воно було, через дурість і впертість однієї людини. Ця людина була одним із повстанців, які випустили перші гармати у Форт Самтер. Бідолаха зараз мертвий.

& ldquoВтративши цей кабель, ми замовили інший і готували його через рік -два. Цього разу у нас була хороша людина, щоб це відкласти, і ми не мали з цим проблем.

& ldquo Тоді виникло велике питання: що ми можемо зробити з кабелем океану? Отримавши тут кілька підписок, що не мало багато, ми послали містера Філда за океан, щоб побачити, чи зможе він отримати баланс передплат в Англії, і йому це вдалося, на подив майже всіх, тому що ми нас вважали божевільними, витрачаючи наші гроші так, ніби це була вода. Пану Філду вдалося отримати потрібну суму та укласти договір на кабельне телебачення. Його поставили на два кораблі, які мали зустрітися в середині океану. Вони таки зустрілися, з'єднали два кінці кабелю і успішно проклали його. Ми довели свій кінець до Ньюфаундленду, де отримали над ним близько чотирьохсот повідомлень. Однак дуже скоро після того, як він почався, ми виявили, що він почав виходити з ладу, і він ставав все слабшим і слабшим, поки довго його не можна було зрозуміти.

& ldquo Сталося так, що ті декілька повідомлень, які ми отримали по кабелю, були важливі для англійського уряду, оскільки він організував перевезення великої кількості солдатів з Канади до Китаю, у війні з китайцями, і незадовго до того, як транспорт мав бути здійснений приплив прийшла телеграма про те, що мир оголошено. Це викликало у населення Англії впевненість у нашому остаточному успіху. Це сталося якраз перед тим, як Кришталевий палац згорів, і ми мали зустріч у Кришталевому палаці, щоб відсвяткувати великий тріумф отримання та надсилання повідомлень за океан. Наш тріумф був недовгим, адже лише через кілька днів кабель настільки ослаб у передачі, що його вже не можна було зрозуміти.

& ldquoПоловина людей тепер не повірила, що ми коли-небудь мали якісь повідомлення по кабелю. Вони все думали, думали вони. У Торгово -промисловій палаті постало питання про телеграфну лінію, і чоловік підвівся і сказав: & lsquoЦе все оман! Ніякого повідомлення так і не надійшло! & Rsquo На це пан Кунард підвівся і сказав, що & lsquotе джентльмен не знає, про що йде мова, і не має права говорити те, що має, і що він сам надсилав повідомлення і отримував відповіді .

& ldquoГ -н. Кунард був позитивним свідком того, що він був на місці, і ця людина, напевно, відчула & lsquoslim & lsquo в результаті своєї спроби висміяти людей, чиї зусилля, якщо вони виявилися невдалими, були принаймні не гідні похвали.

& ldquoНам вдалося отримати ще один кабель, але коли ми пройшли його приблизно на півдорозі, ми також це втратили. Тоді питання здавалося безнадійним. Ми довго думали, що всі наші гроші втрачені. Справа тривала близько двох років, перш ніж щось було зроблено. Мій друг, містер Уілсон Г. Хант, часто говорив зі мною про це, оскільки ми залучили його до Правління десь два -три роки тому. Він сказав, що не відчуває особливого інтересу до цього, але відчував занепокоєння тим, що витратив стільки грошей, і зауважив, що не впевнений, оскільки ми витратили стільки грошей уже на телеграфну лінію, але нам краще трохи витратити більше. Тож ми знову послали пана Філда. Ми вже погано витратили стільки грошей, це було & lsquolike виривати зуби & rsquo з Робертса і Тейлора, щоб отримати від них більше грошей, але ми зібрали суму, необхідну для того, щоб послати пана Філда.

& ldquoКоли він прибув туди, пан Філд сказав, що вони сміялися з нього за те, що він думав підняти ще один кабель. Вони сказали, що вважають, що ця штука досить мертва, і поховані досить глибоко в океані, щоб когось задовольнити. Але містер Філд не був задоволений. Нарешті йому вдалося заволодіти старим другом -квакером, який був дуже багатою людиною, і він настільки електризував його ідеєю твору, що негайно вклав у нього три -чотириста тисяч доларів, щоб прокласти ще один кабель, а через чотирнадцять Через кілька днів після того, як містер Філд отримав це ім'я людини, він склав всю суму підписок - шість мільйонів доларів.

& ldquoКабель був зроблений і спущений, і він успішно працював. Потім ми вийшли подивитися, чи не зможемо забрати іншу. Залишок втраченого кабелю знаходився на борту корабля. Кабель був знайдений, підібраний та приєднаний до решти, і це диво світу здійснилося. Я не думаю, що цей подвиг перевершує будь -яке інше людське досягнення. Кабель був витягнутий з води, глибиною дві з половиною милі, в середині океану. Його тричі підтягували, перш ніж врятувати. Вони підняли його настільки далеко, щоб побачити, і він знову опуститься, і їм доведеться знову виконувати роботу. Вони витратили все своє вугілля і провели десять -дванадцять днів у & lsquohooking & rsquo за кабелем, перш ніж його нарешті виловили. Але їм вдалося з'єднати два кінці кабелю, і тоді у нас було два повних кабелі через океан.

& ldquoЯк взяти перший кабель, була виявлена ​​причина несправності. Вона виникла у виробництві кабелю. Пропускаючи кабель у передбачений для нього чан, де він мав намір весь час лежати під водою, поки не поклали його на борт корабля, робітники нехтували тримати воду весь час по кабелю та одного разу, коли сонце дуже гаряче сяяв у цей чан, де кабель лежав непокритий, його промені розплавляли гутаперчу, так що мідний дріт всередині опускався до зовнішнього покриття. У мене є шматочок кабелю, який показує, як це сталося. Перший прокладений кабель мав би чудовий успіх, якби не ця помилка при його виробництві. Мідний дріт провис до зовнішнього покриття, і там був лише тонкий шар гутаперчі, щоб запобігти її контакту з водою. При побудові перших кабелів їхня філософія була не так добре зрозуміла, як зараз, і тому, коли кабель почав виходити з ладу, вони збільшили потужність акумулятора, і передбачається, що іскра електрики потрапила у воду, і електрика перейшла у воду.

& ldquoПісля того, як два кабелі океану були прокладені успішно, було виявлено необхідним провести другий кабель через затоку Святого Лаврентія. Наші затримки були настільки важкими і жалюгідними в минулому, що ніхто з акціонерів, за винятком пана Філда, містера Тейлора, містера Робертса та мене, не зацікавився б цим питанням. Ми повинні були отримати гроші, пропонуючи облігації, що ми мали право робити за статутом, і вони пропонувалися за п’ятдесят центів за долар. Містер Філд, містер Робертс, містер Тейлор та я були змушені взяти основну частину акцій за цією ставкою, щоб отримати необхідні кошти. Ми повинні були вести бізнес через Банк Ньюфаундленду, і банк не довіряв компанії, а звертався особисто до мене. Я сказав їм звернутись до компанії, але вони продовжували звертатися до мене, і я повинен був заплатити за проекти або дозволити їм повернутися протестувати. Я часто виписував на десять чи двадцять тисяч доларів наперед, щоб таким чином підтримувати річ. Після того, як кабель став успішним, акції виросли до дев'яноста доларів за акцію, і ця цифра була продана англійській компанії. Це виявилося засобом порятунку від втрат. Робота нарешті була закінчена, і я ніколи не пожалкував про це, хоча це був жахливий час, щоб пережити. & Rdquo

Для отримання додаткової інформації про Пітера Купера
перегляньте цю сторінку на сайті Ringwood Manor.

Остання зміна: 22 липня 2010 р

Знайдіть усі сторінки на сайті Atlantic Cable:

Необхідний дослідницький матеріал

Веб-сайт Atlantic Cable не є комерційним, і його місія полягає в тому, щоб зробити доступним он-лайн якомога більше інформації.

Ви можете допомогти - якщо у вас є старий чи новий кабельний матеріал, будь ласка, зв'яжіться зі мною. Зразки кабелів, інструменти, документи, брошури, сувенірні книги, фотографії, сімейні історії - все це цінне для дослідників та істориків.

Якщо у вас є якісь предмети, пов'язані з кабелем, які ви могли б сфотографувати, скопіювати, відсканувати, позичити чи продати, надішліть мені електронного листа: [електронна пошта  protected]


Минуле, сьогодення та майбутнє.

Будь -який бізнес, який справді хоче досягти успіху, повинен демонструвати безперервність, особливо якщо його успіх залежить від надання незмінно високої якості послуг своїм клієнтам. Сімейна основа Пітера Купера означає, що ми чітко усвідомлюємо та захищаємо свою репутацію, а також означає, що ми чудово підготовлені для її підтримки, передаючи естафету з покоління в покоління.

В даний час Даррен Купер - син засновника Пітера Купера - відповідає за стратегічний розвиток Групи і має намір рухати її вперед з тією ж рішучістю та увагою до потреб клієнтів, що і його батько.

Ми хотіли б висловити наші найтепліші подяки завдяки 25 000 або більше лояльним клієнтам, які прийшли до Пітера Купера, щоб купити та обслуговувати свої Volkswagens з моменту створення компанії. І ми обіцяємо продовжувати обслуговувати вас - і всіх наших нових клієнтів - дружньою та якісною турботою, яка заслужила нам репутацію, якою сьогодні користується Пітер Купер.


Пітер Купер - Історія

Наша Історія

Місто Штуйвесант названо на честь Петра Стуйвесанта, останнього генерального директора голландської колонії Нова Нідерланди, чия ферма займала це місце у 17 столітті. Село Пітера Купера названо на честь промисловця XIX століття, винахідника та мецената Пітера Купера, який заснував Cooper Union. Спочатку ST-PCV планувалося як повоєнне житлове будівництво на початку 1940-х років в очікуванні повернення ветеранів Другої світової війни. Комплекс розроблений столичною компанією зі страхування життя. Будівництво ST-PCV відбувалося в 1945–1947 роках. У перший день першої пропозиції власності надійшло 7000 заяв, до моменту першого заселення вона збирає 100 000 заяв. Перші орендарі комплексу, двоє ветеранів Другої світової війни та їх сім'ї, переїхали до першої добудованої будівлі 1 серпня 1947 року.

    Асоціація орендарів була заснована восени 1971 року як Асоціація орендарів міста Штуйвесант.

У 1974 році контракт між MetLife та містом закінчився через 25 років. Угода утримувала орендну плату в місті Стювесант та в селі Пітера Купера нижче, ніж вони були б за рахунок зменшення податків MetLife та обмеженого прибутку. Однак 10-річне продовження податкової знижки та стабілізації орендної плати комплексів обмежило безпосередню загрозу зростання ренти.

  • У 1993 році назва Асоціації орендарів офіційно була змінена на Асоціацію орендарів села Стювесант - Пітер Купер.

У жовтні 2006 р. MetLife продала Пітер Купер Вілледж та Стювесант Таун Тішману Шпейєру. Нова власність реалізувала великі капітальні проекти щодо власності. Тішман Шпейєр поступився контролем над майном у 2010 році компанії CWCapital, яка обслуговує борги.

  • У 2012 році технічна допомога STPCV допомогла орендарям повернути 68,7 мільйона доларів США від надміру нарахованої орендної плати, починаючи з 2003 року.
  • У 2014 році технічна адміністрація ST-PCV уклала угоду з управителем нерухомості про надання мешканцям 15 із 21 будівлі в селі Пітер Купер та двох у місті Стювесант, які найбільше постраждали від Супершторму Сенді, одноразового скорочення на 15 відсотків у порівнянні з липнем Рахунок за орендну плату 2013 року.

Станом на жовтень 2015 року майно було продано Blackstone Group LP та Айвенго Кембриджу, відділу нерухомості гіганта пенсійного фонду Caisse de dépôt et plasma du Québec приблизно за 5,3 млрд доларів.


Коли Пітер Купер заснував цю компанію в 1981 році, він вирішив, що найкращий спосіб її побудови - це такий самий спосіб, як Volkswagen проектує та конструює свої автомобілі - з якістю та надійністю, що проходять через нього від верху до ніг. Дотримання цієї політики протягом тридцяти років-це те, що перетворило групу Пітера Купера на видатного незалежного дилерського центру Volkswagen уздовж Південного узбережжя, від Саутгемптона та Портсмута до Чичестера, від Нового Лісу до Вортінга у Західному Сассексі.

Наполягання на тому, щоб найняти найкращих людей, дати їм найкраще навчання та інвестувати у найкращі ресурси, гарантує, що ми надаємо клієнтам Пітера Купера найкращий сервіс з моменту їх контакту з нами, аж до їх володіння Фольксваген.

Ми почали як сімейний бізнес у Хедж -Енді, і незабаром стали не просто дилерським центром, а визначною пам’яткою. Місцеві жителі називають наш сайт «круговою розв’язкою Пітера Купера» і продовжують це робити, навіть якщо ми переїхали до нашого нового приміщення лише за декілька кроків.

І хоча ми зросли (і продовжуємо зростати) з тих перших днів, Пітер Купер все ще вважає себе як сімейним бізнесом, так і місцевою компанією. Таким чином, ми справді розуміємо потреби наших численних приватних та бізнес -клієнтів у регіоні.


Пітер Купер - Історія

Історія Куперсбурга

Від найдавнішого заселення до 1881 року

Серед видатних адміралів за часів Карла II, короля Великої Британії, був сер Вільям Пенн, який після своєї смерті залишив вимогу у 16000 фунтів стерлінгів за свої послуги. З огляду на цю вимогу, а також з метою забезпечити своїм братам -квакерам притулок, де вони могли б користуватися своїми особливими релігійними принципами у невимушеній свободі та безпеці, його син Вільям просив і отримав від зазначеного короля надання земельної ділянки в Америці . Обсяг урочища мав становити три градуси широти в ширину і п'ять градусів довготи в довжину, річка Делавер мала бути її східною кордоном, а початок сорок третього градусу північної широти-її північною кордоном. За наказом короля вона називалася Пенсільванія. Статут був датований 4 березня 1681 р. І підтверджений королівським проголошенням у квітні того ж року. Пенн із близько сотні колоністів прибув у 1682 році, і незабаром після його прибуття розділив свою провінцію на три округи, а саме: Філадельфію, Бакс та Честер.

Але король Великобританії не був власником цієї землі, якою заволоділи його піддані на його ім'я, а володів і населяв расу, зовсім іншу від тих, що були у старому світі, європейці називали їх індіанцями, і Вільям Пенн відчував, що було б несправедливо позбавити їх землі, яка була їх законною спадщиною, без компенсації визначив, що ніхто не повинен бути зайнятий його підданими, які раніше не були куплені та оплачені, відповідно, покупки урочищ були здійснені в 1682 році , 1686, 1737, 1749, 1758, 1768 і 1784 роки.

Територія, яку зараз займає район Куперсбург, була включена до купівлі 1737 року, була частиною округу Бакс до 11 березня 1752 року, коли вона була включена, на територію, збудовану в графстві Нортгемптон, а 6 -го У березні 1812 року він знову був включений до складу території, зведеної до графства Легі.

Початкові білі поселенці цього місця були переважно меннонітами, які емігрували з Голландії між 1725 та 1737 роками. Ці прості люди незабаром відчули себе в дикій пустелі, в якій вони жили, розчищали землю, будували будинки, відкривали дороги, збирали врожай, близько 1738 р. збудував будівлю для церковних та шкільних потреб, на місці, де зараз знаходиться старий будинок зборів менонітів у Верхньому Соконі, а в 1742 р., прагнучи забезпечити переваги місцевої організації, подав клопотання про будівництво селища. Їх молитва була задоволена. Містечко було збудовано наступного року і складалося з території, що тепер утворює селища Верхній і Нижній Сокон. Його називали Saucon, назва якого походить від Sankunk або Sakunk, імовірно, це була назва багатолюдного індійського села в гирлі того, що зараз відоме як Saucon Creek.

Схоже, що перші поселенці з найближчого оточення не постраждали так само від рук індіанців, як від деяких інших місцевостей, можливо, це було пов'язано з їх географічним розташуванням, їхнім напрямком щодо індіанців або тим, що індіанці, які проживали тут і які належали до племені Делавер з підрозділу Ленні Ленапе з родини Алгонкін, очолював дуже миролюбний вождь на ім'я Татамі, але чий авторитет був оскаржений і частково узурпований у 1755 році Тейдюскуном, войовничим і помстим Індіанець, який висловив свою злобу проти білих, спровокувавши нещадну розправу над беззахисними поселенцями останніх і, отже, менш густо заселених районів.

Серед менонітів, про яких згадувалося раніше, був Джордж Бахман, першопоселенець Куперсбурга. Він народився в 1686 році, приїхав сюди в 1737 році і отримав патентні листи на понад триста акрів землі, значна частина якої охоплена нинішніми межами округу. Він побудував і відкрив готель приблизно в 1745-1750 роках. Цей готель стояв приблизно посередині між нинішнім готелем Eagle та прилеглим до нього сараєм. Він помер у 1753 році і був похований у сусідньому будинку зборів, його надгробок, який добре зберегвся, ще можна побачити на прилеглому цвинтарі. Схоже, його безпосередні нащадки володіли оригінальним урочищем до кінця вісімнадцятого століття, один із синів прийняв право власності на готель, інший, на дату, яку зараз неможливо встановити, побудував будинок на території теперішнього будинку Мілтона Купера луг і третій, у 1790 році, побудував будинок, який зараз займає Езікія Герхардт, це найстаріший будинок зараз у районі.

Приблизно в 1775 році тут оселився Деніел Купер, народжений у Ділленбурзі під Амстердамом у 1752 році, а у 1800 році викупив у Бахманів земельну ділянку та звів будинок, який зараз займає доктор Я. А. Сарос. Незабаром після цього він придбав готель разом з іншим урочищем. Він пропрацював кілька термінів мирового судді, помер у 1822 році і був похований у старому будинку зборів. Деякі з його нащадків мешкали тут з тих пір, як його син Петро, ​​який народився у 1791 році, проживав тут з моменту його народження до самої смерті 1873 року. Він побудував нинішній готель "Орел" у 1829 році, кам’яний будинок, який зараз займає Амос Харінг у 1830 році. , а будинок, який незабаром зайняла пані доктор Купер, він неодноразово обирався мировим суддею, мав репутацію надзвичайно надійного юрисконсульта для неспеціаліста, був точним конвеєром та експертом -геодезистом і служив для деякий час на посаді заступника генерального геодезиста Пенсільванії. У нього було три сини Мілтон, Чарльз і Томас. Мілтон покинув це місце в молодості і, пройшовши навчання у магазині у Філадельфії, займався взуттєвим бізнесом, його будинок мав широку торгівлю майже в кожному штаті Союзу, а потім організував, що він повернувся на це місце у 1862 р. проживає тут і є президентом банку: Чарльз вивчав право, працював начальником шкіл округу Лехі, а тепер касир Національного банку Аллентаун: Томас закінчив лікар у 1842 році в університеті Пенни у Філадельфії, тут практикував медицину до 1860 року, коли він був обраний на конгрес, але помер до закінчення терміну повноважень. Тілгман, син Томаса, донедавна жив тут і був великим імпортером, селекціонером та дилером чистопородного поголів’я будь -якого виду. (Пітер Купер помер у 1837 році. У нього була дочка Матильда.) (Матильда Купер стала дружиною доктора Фредеріка А. Мартіна)

Серед поселенців, які прибули сюди на початку дев’ятнадцятого століття, був Майкл Сандіс, менонітський проповідник, який у 1808 році побудував будинок на місці того, що зараз займає доктор М.Х. Бой, Девід Рінкер, який збудував його на цьому місці з того, що зараз займає Чарльз Шаффер, Джейкоб Боумен, який побудував один на місці того, що зараз займає Чарльз Отт, Якоб Мушліц, який побудував його на місці того, що зараз займає Абель Строун, Якоб Зайдер, який збудував цей зараз окуповані Джорджем Фабіаном та Джозефом Фраєм -старшим, які побудували розливний млин (sp?) на місці, яке зараз займає млин Стоппа. Перший магазин був відкритий Соломоном Кеком у 1820 році в будинку, побудованому поряд з готелем.

Перш ніж йти далі, опис манер та звичаїв, які панували в ті часи, може бути недоречним. Старий готель був відомий як Сім зірок, або, по-простому кажучи, "Der Siebenstern"-півмісяць, оточений сімома зірками, що з'являються на вивісці: барна кімната була обставлена ​​невеликими столиками, розташованими вздовж стін і на цих винах який був тоді дешевим, пізніше подавали пінту та півпінти, пізніше почали вживати віскі та інші міцні напої, які подавали зябрами. Готель і магазин працювали щодня тижня, а бізнес у магазині, зокрема, був важчим у неділю, ніж у будь -який інший день.

Єдині випадки, коли люди збиралися у значній кількості, були випадки релігійного культу, венду, стрілянини, кінських перегонів та веселощів. The vendues were made to serve many purposes, for besides the sale of the goods and chattel of someone they were likewise the picnics of those days old and young of both sexes from far and near would congregate and playing ball, lifting and throwing weights, jumping, wrestling, pitching quoits and other sports were indulged in during the day and not infrequently the festivities were concluded by a dance in the evening. These vendues also served the purposes of courts of justice to a certain extent. There was not much litigation in those days, when two neighbors fell out with each other, or when one felt aggrieved by the actions of the other, the issue was tried at the next vendue, the tribunal to which it was referred was that of brute force and might seems to have passed for right in many cases.

Shooting matches, horse races, and quilting parties “am Siebenstern”, were of frequent occurrence. The frolics were gotten up and conducted in the following manner: when a young lady of the neighborhood had finished the patching of a quilt, she would inform the landlord who would name some Saturday afternoon for the quilting to take place all the lasses of the neighborhood would be invited and the lads would come of their own accord in the evening. The landlord would furnish the quilters with supper in consideration of the attraction furnished by their presence. After supper, the ladies would arrange themselves on benches set up along the walls of the dance room the musicians would be seated on a table, a number of young men would arrange for a dance by agreeing some to pay for the music and others for the refreshments, each would invite a lady for a partner. After their time had expired, those who had agreed to furnish the refreshments would go to the bar room and order wine-sling, which consisted of a little wine, a little sugar and much water. It was served in large schooners which were handed first to the ladies who had joined in the dance and afterwards to all the others, each taking a quaff out of one and the same schooner.

But to return to our subject, we find that during the early part of the nineteenth century the place had come to be considerable importance it was the junction of the two stage lines from Allentown and Bethlehem to Philadelphia it was also the first stopping place of the farmers from the upper sections of Lehigh county on their way to Philadelphia with their produce, thirty or forty teams in the yard during a single night was no unusual occurrence.

In the year 1818, the place rose to the dignity of a country village a Post Office was established on the first of April of the same year and David Roth was appointed Postmaster. The village and Post Office were named Fryburg, after Joseph Fry Jr., who was then proprietor of the hotel and also of a distillery which stood near the site now occupied by Joel Strawn’s barn, and who also built the first store house alongside of the hotel in 1820. Subsequently he successively elected to the state legislature to the constitutional convention of 1837-8 and to congress. He was considered quite a statesman and during his congressional term was visited here by James Buchanan, afterwards president of the United States.

On June 25, 1832, the name of the village and Post Office was changed to Coopersburg, after Peter Cooper, heretofore referred to. The North Pennsylvania rail-road was completed, opened for traffic and a station established here in 1856, the first passenger train passing through the place on the 26 th of December of that year. The Allentown and Coopersburg turnpike-road which passes through the place was chartered in 1874 and completed in and opened for travel in 1875.

The people while manifesting a progressive spirit and a commendable desire for improvement are yet very tenacious of some of their old customs for notwithstanding the fact that the schools for the last twenty years have been exclusively English, that few can read German and fewer still write it that nearly all keep their accounts in English and are able to speak the language of the country, yet nearly all conversation between them is conducted in the Pennsylvania German, the services in all the churches of the neighborhood are mostly in German and the ancient custom of a studious separation of the sexes during services is still adhered to.

The place is noted for the taste displayed by its citizens in the erection of houses nearly all of them being of neat design and substantial build in other respects it grew the growth of an ordinary country village until it contains according to the census of 1880 a population of 392 inhabitants, divided into 93 families and domiciled in 83 dwelling houses. It contains besides these two hotels, three stores, a bank, two carriage works, two physicians’ offices, an Old Fellows Hall, a stock farm, a mill, a flour and feed store, a coal and lumber yard, a butter and cheese factory, a furniture store, a stove and tinware store, a toy factory, two millinery establishments, two tailor shops, two saddleries, a watchmaker-shop, a cigar factory, a wheelwright shop, two sewing machine offices, a blacksmith shop, a shoemaker shop, and two butcher shops. It maintains a place of religious worship in a public room in the Odd Fellows Hall, two schools, a Mason’s Lodge, an Odd Fellows Lodge, and Encampment of Patriarchs and a Brass Band.

In 1878 some of the more enterprising citizens petitioned for a charter of incorporation as a Borough the petition was signed by the following resident freeholders viz: John S. Stephens, George Blank, George W. Heaney, Dr. H. T. Trumbauer, Samuel Y. Kern, Jacob Anstett, Frank K. Haring, Israel R. Parker, Milton Cooper, Peter Brunner, Sylvester Clewell, Henry Barndt, William H. Baim, John Fluck, David Barron, Thomas E. Cooper, C. Elemina Cooper, Amanda M. Cooper, Jacob Shaffer, Dr. J. A. Saros, Tilghman S. Cooper, William H. Brader, Dr. M. H. Boye, Peter Eckert, William Jordan, Thomas Weaver, Samuel Furry, Genaah Jordan, Samuel K. Eichelberger, William T. Trumbauer, James T. Blank, Amos Haring and Daniel Schaffer. The movement met with considerable opposition, but the petitioners finally triumphed and the charter was granted, December 2, 1879. The first election for borough officers was held February 17, 1880 and resulted in the election of the following officers viz: Burgess, John S. Stephens Town council, Milton Cooper, Frank K. Haring, Dr. J. A. Saros, Samuel Y. Kern, Daniel Shaffer and Joel Ritter Justices of the Peace, George Blank and Tilghman S. Cooper School Directors, Dr. H. T. Trumbauer, Henry K. Landis, Charles Ott, Gennah Jordan, Jacob Schaffer, and Abraham Geisinger Constable, Thomas Stephens Judge of Elections, WM. H. Baim Inspectors, Allen H. Ott and Jeremiah Landis Assessor, Aaron H. Hackman Auditor, Charles Haring.

The ancient village was thus fully organized as a borough, may it flourish and prosper and continue to be the happy home of its present citizens and of many more, who may be attracted by its beautiful location, its fine appearance and its pleasant surroundings.

The Foregoing History was compiled by the Hon. F. B. Heller, by virtue and in pursuance of the following preamble and resolution adopted by the Town Council of the borough of Coopersburg at a regular stated meeting held the 7 th day of June A. D. 1880.

Whereas, It is desirable that a History of the Village and Borough of Coopersburg be preserved therefore

Resolved, That a History of the town from its earliest known settlement to the time of and including its incorporation be prepared and filed amongst the records of the borough and that the Hon. Frank B. Heller be appointed Historian for said purpose.

Attest. Frank K. Haring – Sec., Milton Cooper – President,

Approved. John S. Stephens – Burgess.

Today’s Main Street in Coopersburg was part of an Indian trail more than two hundred years ago. Horses and wagons followed this trail. Stumps of felled trees and the mud in rainy seasons made travel slow and arduous. Travel from the Moravian settlement in Bethlehem to the port of Philadelphia and return took at least five days. German immigrants and supplies for the colonists from Europe came to this port. Exchange goods from Moravian craftsmen were exported from there.

By 1740 a log “hotel” and stable appeared, just a days trek out of Bethlehem. A general store and crude homes appeared slowly. In 1790, the first permanent home was built. The settlement grew quickly and in 1840 the settlement was named Coopersburg. By 1879, permanent lines were drawn consisting of a “square mile”. It now had the status of a Borough with an elected governing body, the Borough Council.

Following in close order was a reservoir east of the Borough with bountiful amounts of clean spring water, and the fire company in 1904. Then, a lodge hall, which served as the church, the Borough Council headquarters, post office and five lodges to become the social hub of early Coopersburg. This 1850’s building stands today at 107 S. Main Street, housing small retail stores and apartments. Permanent hotels to serve stagecoach traffic on the Allentown-Bethlehem turnpike sprang up. Martin Kern’s home, 377 Main Street, the Barren House (present social quarters for the Fire Company), and the Van Ness Hotel at Station Ave. and Main St., all served ladies and gentlemen travelers with “genteelness”.

Coopersburg Fire Company #1 grew from a hand drawn fire engine and seven volunteer fire fighters to a modern four bay home for fire engines and pumpers at 13 S. Main Street with its social quarters in the landmark house at the corner of East State and Main Street. The Coopersburg Ambulance Corps operates from a well-equipped building next to the Borough Hall on E. State Street.

The days of butcher, iceman, coffee route men, milkmen, green produce men coming door to door were replaced by family operated stores. Along with several fine restaurants within our “square mile”, we now have many fast food operations.


Making Jell-O a National Staple

The company doubled down on marketing. They sent out nattily dressed salesmen to demonstrate Jell-O. The also distributed 15 million copies of a Jell-O recipe book containing celebrity favorites and illustrations by beloved American artists, including Maxfield Parrish and Norman Rockwell. The dessert’s popularity rose. Woodward’s Genesee Pure Food Company was renamed Jell-O Company in 1923. Two years later it later merged with Postum Cereal, and eventually, that company became the behemoth known as the General Foods Corporation, which is now called Kraft/General Foods.

The gelatinous aspect of the food made it a popular choice among mothers when their children were suffering from diarrhea. In fact, doctors still recommend serving Jell-O water—that is, unhardened Jello-O—to children suffering from loose stools.


SHARE:

Daniel Garodnick was the former New York City Council member who helped organize tenants in Stuyvesant Town and Peter Cooper Village, the 80-acre complex of 110 apartment buildings in Manhattan, when the post-World War II development’s original owner MetLife put the entire property up for sale in 2006. Garodnick, 48, wasn’t just the local council member at the time he also had been a resident for almost his entire life. That explains his personal involvement in helping a grassroots effort face off against developers and big corporate investors to protect the rights of middle-income residents in “StuyTown” and “Peter Cooper,” as both are fondly known.

Garodnick now writes about the experience in his new book “Saving Stuyvesant Town: How One Community Defeated the Worst Real Estate Deal in History,” which releases April 15. The book includes how StuyTown and Peter Cooper, between First Avenue and the East River, and running from 14th Street to 23rd Street, were first built in 1947 for returning war veterans. Garodnick writes how residents from the beginning organized, seeing an end to a white tenant only policy and later resisting the impacts of an immediate rent increase that would have resulted from the expiration of a 25-year tax abatement.

Garodnick in an interview with City & State discussed how his book details the events that unfolded once MetLife sold the development to Tishman Speyer. Residents in their fight for rent protections saw the real estate investment company default on its loans in 2010, leaving real estate services firm CWCapital to take over as owner from 2010 to 2015. The property is now under the control of investment manager Blackstone and Ivanhoé Cambridge, a Canadian real estate company. Garodnick also talks about his upbringing in the apartment complex, how longtime residents compare to the younger, more transient residents of recent years, and a warning against losing a development that’s home to more than 30,000 residents. This interview has been edited for length and clarity.

Tell me about your background and interest in writing about Stuyvesant Town and Peter Cooper Village.

I’m a lifelong New Yorker and grew up the first four years of my life in Stuyvesant Town. Then my parents made the big move across the street to Peter Cooper Village, where we had a little more space and the benefit of air conditioning. For 48 years, I was a resident of StuyTown and Peter Cooper Village. To be honest, I don’t think I ever, ever really thought about leaving. It was home. But almost three months ago, my wife and I moved to be closer to our kids’ school.

At the time it was built, StuyTown and Peter Cooper were intended to be affordable housing for veterans returning from World War II. I think most people recognize it as a place that is different. It was representative of the middle class in New York, and something worth protecting. My book covers the history of Stuyvesant Town tenant activism, from housing policies in the early 1950s, to delivering rent protections in the 1970s and then defeating the worst real estate deal in history in the 2000s. Both StuyTown and Peter Cooper are among the last bastions of middle-class housing in New York City. I thought it was important to tell the story of this committed group of residents who came together against big real estate to preserve a middle-class community.

Who should pay attention most to the StuyTown and Peter Cooper story?

Any community that is seeing its rent protections expiring or being challenged for one reason or another. And that happens frequently. In the years just before the collapse of the housing market in 2008, there was a prevalence of investors who were looking to get rich by pushing rent-stabilized tenants out of their apartments as quickly as possible. State law has changed to make that much more difficult today, but there are frequently tax abatements and other programs that are on the verge of expiring too. This book is a template for how to organize when your community is on the brink.

How does today’s StuyTown and Peter Cooper Village differ from the past?

It’s much younger. It’s more transient. Historically, it had been a place where everybody became a resident for as long as they possibly could. Today, it could be a short-term rental with roommates right out of college or graduate school. But it’s still a mix between shorter-term residents and those who are longer-term. The latter are people who came in and got a rent-stabilized apartment and continue to occupy it. Today’s new tenants go in there and don’t have the same protections.

The new people moving in are paying market rates, correct?

Well, it depends on how they get in. They may be if they walk in off the street into the leasing office. And in many cases, rent is being shared by several roommates because it gets expensive.

Please talk about the current landlords and their commitment.

How long are the current landlords going to stick around being landlords, that’s the question. They expressed a desire to be long-term owners of the property, much like MetLife. They also used an investment fund to buy Stuyvesant Town and Peter Cooper Village that was built on longer term, more patient returns.

How did StuyTown and Peter Cooper Village survive the test of time so well, and what have the new owners done to make it more competitive in today’s market?

MetLife had an interest in keeping the community well-maintained and protected. And it had the resources to invest into fixing things when they broke down. In contrast, that is not the case in many communities and many buildings around the city. One of the observations I make in the book is that in predatory investing, you frequently have people coming in buying buildings, then letting them fall apart, taking out every dollar they possibly can and moving on. They made a different move with StuyTown and Peter Cooper. They actually made it even more beautiful and provided even more amenities to attract newer, more affluent residents.

Your book is trying to point out the dangers of possibly losing what became a much-needed community development in Manhattan. How does this serve as a warning to other apartment complexes?

Well, StuyTown and Peter Cooper were on a path to becoming totally unrecognizable as a middle-class community. They hung luxury rental banners from the sides of the buildings and started making changes that were designed to appeal to newer, more affluent residents, like getting rid of a supermarket and replacing it with a gym. That was the path we were on for a while. Without the tenants association, the support of elected officials and housing advocates, that would have been the future. It would have become a fully market rate luxury product unaffordable to nearly everyone. But instead, we were able to significantly stop the bleeding and to deliver an extraordinary outcome at a moment when we had very little leverage.

When I was growing up, I counted firefighters, nurses, construction workers, teachers and small-business owners as my neighbors. To a large degree, that same middle-class demographic exists today. But many people are quietly struggling to hold it all together. So this is a cautionary tale, and it’s also a reminder that affordable housing at all levels of the income spectrum should be at the forefront for policymakers.


After 155 Years, It’s the End of an Era at Cooper Union

The school, located in Manhattan’s East Village neighborhood, currently enrolls approximately 1,000 undergraduate and graduate students across three specialized schools for art, architecture and engineering. Cooper Union consistently has been ranked as one of the best schools in the country. And, thanks in part to its free tuition scheme also one of the most selective, with average acceptance rates of just 5-10 percent. Students and faculty fear that the school’s decision to do away with free tuition will weaken the applicant pool. School officials, however, point out that they will continue to offer full need-based scholarships to those who qualify 𠅊n estimated 25 percent of all students—while the remainder of the student body will be charged on a sliding scale, topping out at around $19,000–less than half of the of the school’s estimated yearly tuition of $38,500 and far less than many other private colleges.

Formally known as The Cooper Union for the Advancement of Science and Art, the school was founded in 1859 by New York City native Peter Cooper, a self-educated industrialist who rose from meager beginnings to become one of the richest men in the United States. Cooper, who designed and built the Tom Thumb, America’s first steam locomotive, amassed a huge fortune in iron milling, real estate and the insurance business and been awarded a patent for powdered gelatin that later was used to develop the popular desert “Jell-O.” Cooper had long been a supporter of expanding education opportunities for the city’s masses, and in 1853 broke ground for a school, based on a similar polytechnic school in Paris, which would provide free technical education to all who desired it, an advantage he himself had been unable to obtain in his youth.

Six years𠅊nd $600,000 of Cooper’s own money—later, the school opened its doors. Cooper’s first students, however, were not your typical fresh-faced undergraduates, but adults—primarily male at first—who took evening classes in science and architecture. Cooper soon established daytime classes for women, who could take a variety of courses in typewriting, shorthand and photography and were later admitted to the more rigorous science programs. An ardent abolitionist, Cooper decreed that the school admit all qualified students, regardless of race, at a time when the nation was less than two years away from the outbreak of the Civil War. A full-time engineering program was added in 1902, thanks in part to a donation from steel-magnate Andrew Carnegie. Cooper also built a large, fully stocked library, which stayed open until 10 p.m. and was accessible to both students and local residents to further their own education free of charge. However, in its early years, Cooper Union wasn’t exactly tuition-free– those early students who could afford to pay the school’s tuition did, though no student who demonstrated financial need was ever turned away. To cover operating costs and endow the school for the long-term, Cooper donated much of his fortune to keep it running—the bulk of which was in real estate holdings around the city. In fact, to this day, Cooper Union owns the land beneath New York’s Chrysler Building, a valuable parcel that has fed its coffers for decades.

Over the last 150 years, a number of notable alumni have passed through Cooper Union’s doors, including inventor Thomas Edison abstract painter Lee Krasner sculptor Augustus Saint-Gaudens architect Daniel Libeskind and Bob Kane, a comic book artist and the creator of Batman. Cooper Union even played an unlikely role in the election of a president: In February 1860, Abraham Lincoln, then a relatively unknown Illinois politician vying for the Republican nomination, gave an address in the school’s Great Hall challenging the expansion of slavery to the western territories. Lincoln’s Cooper Union Speech, delivered in the country’s media capital, catapulted him to national prominence and helped him secure both his party’s nomination and the presidency later that year. Hundreds of distinguished speakers from the worlds of politics, art, finance and literature have followed in Lincoln’s steps ever since, including six other sitting or future presidents, Native American activists, women’s suffrage leaders and the founders of the NAACP, which held its first public meeting in the Great Hall in 1909.


Подивіться відео: Книга джунглей 1967 Дисней на русском языке


Коментарі:

  1. Calvagh

    What necessary words ... Great, a remarkable idea

  2. Mijora

    Сьогодні я спеціально зареєструвався для участі в дискусії.

  3. Nikojora

    It agree, it is a remarkable phrase

  4. Akshobhya

    Where is the logic?



Напишіть повідомлення